KLACHTEN
Na aflevering dien je de bestelde artikelen direct te controleren. Mocht er ondanks onze controles toch iets mankeren aan de geleverde producten dan verzoeken wij je dit binnen 48 uur na aflevering te melden per e-mail op hello@allsmiles.store
In je e-mail dien je het volgende te vermelden: het ordernummer, de aankoopdatum, de artikelomschrijving en een zeer duidelijke omschrijving van de klacht (eventueel aangevuld met fotomateriaal). Binnen 3 werkdagen berichten wij je over de afhandeling van de klacht.
Overige klachten dien je binnen 7 dagen na ontvangst van de levering bij All Smiles te melden via e-mail.
Wij nemen per telefoon geen klachten aan. Wij merken dat er meestal snel een discussie ontstaat waar emoties snel kunnen oplopen. Daarom behandelen wij klachten enkel per mail.
Algemene Voorwaarden - Aansprakelijkheid - Overmacht - Garantie
Prijzen - Bestellen - Betalen - Verzenden - Uitverkocht - Pre Orders
Retourneren - Mancolevering - Klachten - Privacy - Contact
Voordelen van All Smiles
- 🚚 gratis pakket verzending boven €50,-
- 🕒 voor 23:59, direct verzonden
- 📦 degelijk verpakt
- 👨👩👧👦 klein familiebedrijf
- 🏬 eigen voorraad